Näytetään tekstit, joissa on tunniste shoppailua. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste shoppailua. Näytä kaikki tekstit

lauantai 3. syyskuuta 2016

Lomalla

Hei me oltiin lomalla pohjoisessa. Kuumamossa niinkuin isosisko sanoo. Käytiin me lapissakin Posiolla, joten pikkusiskokin pääsi käymään lapin puolella. ;)
Meillä oli kyllä ihana loma vaikka välillä vettä satoikin, muttei me kastuttu hei kertaakaan sen takia. 
Mökki järven rannalla, ei muita ihan lähellä tai en mä ainakaan huomannut. No joo poroja oli kerran piha täynnä kun ikkunasta katsahdin pihalle. :D Käytiin Rukalla. Vallotettiin Riisitunturi. Käytiin katsomassa kiutaköngäs. Käytiin Pentikmäellä Posiolla. Ja takasin tullessa tietty shoppailemassa Ylivieskassa kärkkäisillä ja tietty hei keskisellä, se niinku kuuluu kotimatkalle jos on "ylhäällä" käyny. ;) Ja hei kannatti käydä, löydettiin mulle syys/talvi lenkkarit sekä isommalle neidille syyskengät ja pikkusisko sai hienon poro helistimen lomateemaan kun sopi niin kivasti. Isosisko kulutti rahaa kärkkäisillä ja kun on äitiinsä tullut niin osti vauvalleen vaunut. Niissä on oikeen kääntyvät etupyörät ja heittoaisa. :D 
Niin ja kyllä me ehdittiin lomalla rentoutumaan ja nukkumaan hyvin ja pitkään. Oli kyllä kiva reissu ja vitsi kun siellä pohjosessa on aina niin kiireetön tunnelma ja niin rauhallista ja kaunista. Mä haluun taas uudestaan...

maanantai 25. tammikuuta 2016

Varastontyhjennysmyynneillä

Olin lauantaina äidin ja neidin kanssa Polarn o pyretin varastolla tyhjennysmyynneillä. Ja melkein tyhjensinkin koko varaston. :D No jäi sinne vaikka mitä. Mutta kyllä meillekin löytyi vaikka mitä. 
Mukaan lähti ensi vuodeksi neidille toppahaalari sekä keväälle uusi takki. Lisäksi yöpukuja vetoketjulla, joita olen monesta paikkaa etsinyt tarpeeksi suuria ja popillahan niitä on. Itsellenikin löytyi pitkä yöpuku.Lisäksi ostin merinovillahaalarin ja villaisia ohuita sukkia neidille. Sekä mukaan lähti windfleece haalari sekä töppöset ja muutamia sukkia. Tänä lauantaina sekä ensi viikon lauantaina polarn o pyretin varastomyymälässä Turussa, on kaikki tuotteet -70%, joten hintaa näille ei juurikaan jäänyt. Vielä olisi muutamia juttuja tehnyt mieli ostaa, mutta jätin muillekkin jotain. ;)

maanantai 14. syyskuuta 2015

Shoppailupäivä

Lauantaina me tytöt vietettiin shoppailupäivää. Otettiin me neidin mummi ja enokin mukaan. 
Päivä oli aika raskas, kun meikä mamma oli suunnitellut reitin ja kohteet. ;) 
Eka etappi oli Kaarinassa lastentarvikekirppis Seesam, jossa oli pihakirppispäivä. 
Löytyjä tehtiin mm. taas yksi baby björnin potta, fisher price traktori ja pari kirjaa. Seesamissa oli paikalla myös pomp de lux kotimyyjä, jonka kautta tilasin neidille softshell haalarin. Kuulin kehuja siitä yksi päivä tässä, joten päätin tilata sellaisen testiin kauppa/auto puvuksi. Seesamista suunnistimme syömään ja sen jälkeen Turun lastenkirppis pikku siiliin. Sieltä jäi matkaan mukaan iso laatikollinen brion junarata osia sekä junia. 

Tämän jälkeen oli vuorossa po. p:in outlet noutovarastolla. Täältä oli tarkoitus etsiä välikausihanskoja, mutta ei ollut neidin koossa enää ollenkaan. Löydettiin kyllä uudet sisätossut isommassa koossa kuin tällä hetkellä käytössä olevat. 
Seuraavaksi reitillä oli mylly. Myllyssä olikin kamala remontti meneillään ja meikäläisellä meinas ihan hermot mennä. No ehtisinhän mä myllystäkin shoppailla vähän ripsiväriä sekä po. p:in outletista toppatöppöset ja villalapaset. Mutta täältäkin oli kaikki välikausihanskat neidin koossa loppu. Koko myllystä ei löydetty välikausihanskoja neidille mistään kaupasta. Tämä äiti sen sijaan sai edullisesti ulkohousut stadiumilta, kun pikkuveli osti takin jossa oli settihinta takille ja housuille, eikä hän housuja tarvinnut niin minä sain ne sitten. :) 
Myllyn jälkeen lähdettiin ikeaan, johon mulla luojan kiitos oli valmis ostoslista, joten ei tarvinnut kuin katsoa mistä ne löytyy varastosta ja hakea. Ikean ostoksista kerron sitten vaikka omassa postauksessaan. 
Ikeasta oli pakko mennä skanssiin, sillä ne välikausihanskat oli saatava. Menin siis ekana po. p:ilta katsomaan, mutta värit ei miellyttänyt silmää, joten en niitä ostanut. Mutta yksi sukkapaketti ja sukkahousut ostin silti. :) Vastapäätä olevasta jesper junior liikkeestä löytyi sitten vihdoin ja viimein neidille välikausihanskat. Jonathan merkkiset, pikkuveljellä ja siskon lapsilla on näitä ollut ja tiesin näiden olevan hyviä, joten päätös oli varmasti hyvä. Ostettiin pinkit ja harmaat. Olin myös etsinyt niitä välikausikenkiä ja nyt silmiini osui crocsin talvisaappaat. Sellaiset me sitten ostettiin, menee viileillä syyskeleillä sekä sitten loskaisilla talvikeleillä. 
Skansissa käytiin myös uudessa urheilu xxl kaupassa. Huh huh, mutta se oli iso näin shoppailupäivän päätteeksi, kun jalat huusi kipeää. Neiti löysi sieltä tuollaisen ihanan "vauva kahvakuulan", ja juu ei ostettu sitä kyllä nyt tällä kertaa. Eno osti pallon ja neiti sai sitä kantaa kaupassa. Siellä hän sitten kantoi sitä, laski maahan potkaisi ja taas kantoi, laski maahan ja potkaisi... Vähän enne kassoja sitten mummi sanoi, että ostetaan neidillekkin oma jalkapallo kotiin. Nyt täällä on sitten yks jalkapalloilija kotona. ;)
Tänään testailtiin sitten vähän uusia kenkiä. En osannut päättää minkä kuvan näyttäisin niin nyt tässä sitten kaikki kolme. Aikasta pinkki unelma. Takki, huivi, pipo silverjungle ja kengät crocs.

perjantai 27. kesäkuuta 2014

Lisää rakkautta

Meille muutti lisää rakkautta kotiin. Tämän äidin suosikkimerkin vaatteita siis. :)

Käytiin tytön ja tytön kummitädin kanssa vähän alennysmyynneissä. Oli muuten tytön ensimmäinen shoppailureissu ja meni hyvin. Tyttö nukkui tyytyväisenä matkarattaissaan ja heräsi pari kertaa syömään. Hän nukkui tyytyväisenä P O. Pin peiton takana. Olimme aamulla neuvolassa käydessämme saaneet neuvon, että jos kuljemme tytön kanssa julkisilla paikoilla niin mielellään niin, että tytön vaunujen edessä on jokin liina yms.. Koska tällä hetkellä on niin paljon liikkeellä kaikenlaista tautia. Siispä me siis virittelimme P O. Pin peiton hänelle suojaksi.


Emme siis oikeastaan kyllä lähteneet niinkään alennysmyynteihin vaan lastentarvikekirppis kierrokselle. Kävimme Kaarinan seesam kirppiksellä ja sieltä menimme sitten skanssiin myös tarkastamaan P O. Pin ja name it:in alet, samalla kun kerran olimme siellä suunnalla. Sekä vielä takaisin tulo matkalla poikkesimme Salon lastenkirppiksellä. Tein monia ihania P O.P löytöjä molemmilta kirppiksiltä. Niistä ei nyt tällä kertaa ole kuvaa.


Mutta sitten tietenkin alestakin oli ostettava jotakin. ;) Tällä kertaa äitikin sai jotakin, ostin itselleni sukkia ja pipon, koska tämä kesä todellakin tuntuu olevan kylmä niin ohkaiselle pipolle on käyttöä.



Tottakai tytöllekkin jotakin löytyi. Hän sai velourpuvun koossa 50, nyt kun on nämä kylmät ilmat niin olen pukenut hänen P O. Pin collegehaalarin päälle päiväunille vaunuihin sekä jos ollaan jonnekkin lähdetty. Se välillä kaipaa pesua, niin ostin sitten toisen sen rinnalle. Ja tuo koon 50 haalari menee vielä pitkään sillä molemmissa on vielä resorit taittettuina, joten ihan pieneksi tuskin jää heti. 


Tyttö on tässä lähipäivinä saanut myös lahjakortin P O.Pin myymälään. Vielä ei käytetty sitä, mutta tää äiti on jo kyllä miettinyt melkeinpä mitä sillä ostetaan. Tyttö sai myös ihanat P O.Pin mokkasiini tossut lahjaksi, nyt odotellaan et jalka vähän kasvaa ja sitten ne saavat tytöstä ahkeran käyttäjän. 
Kyllä meidän kelpaa neidin kanssa kun jo kaikki läheisetkin tietää mistä me tykätään ja tää äiti saa lisää ihania rakkausvaatteita tytölle käyttöön. Ei siis varmaan oo jäänyt kenellekkään epäselväksi et mä oon tainnut hurahtaa lastenvaatteisiin oikein kunnolla. Sitten kun siellä päin ruutua alkaa tympimäään nää vaatepostaukset niin viestiä kommentteihin, niin yritän alkaa olla kirjoittamasta vaatteista. ;)


sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Noa noa

Olen ihastunut täysin Noa noan vaatteisiin ja pantoihin. Niissä on ihanan romanttinen ilme. Tosin vaatteita en ole vielä raaskinnut itselleni ostaa, niissä kun tuota hintaa on aika hyvinkin. Olen sitten ostanut pari pantaa, viime kesänä yhden ja viime viikolla toisen. Niiden avulla saa kivaa ilmettä, jos vaikka muuten on hyvinkin tummat vaatteet ja piristää muutenkin kummasti hiuksia. Ainakin tälläisellä joka ei koskaan jaksa panostaa hiustenlaittoon. Vauvan bodeja mulla on varastossa kaksi kappaletta, jos vain vauvamme on tyttö niin ne tulevat käyttöön, mutta jos on poika niin tarvitsee laittaa säästöön edelleen.


Kuva minusta on otettu viikko sitten sunnuntaina ja silloin viikkoja oli 30+0. Tänään siis tuli täyteen 31+0 ja laskettuun aikaan ei  ole enää kuin 9 viikkoa. Niin ne viikot vaan vähenee.


lauantai 25. toukokuuta 2013

Muinaismarkkinat

Tänään vietettiin siskon kanssa taas vähän laatuaikaa yhdessä. Mukana oli myös siskoni pikkuinen neljän kuukauden ikäinen poitsu. Käytiin katsastamassa paikallisen lastentarvikeliikkeen loppuunmyynnissä, mulle ei tällä kertaa jäänyt käteen kuin pari tuttia ekat tutit mitä oon muuten ostanut ja nekin käy vasta kolmen kuukauden iästä alkaen. Sekä ostin pari teddykompanietin rannehelistintä. Käytiin myös Bobo-liikkeessä, voi miten siellä oli paljon ihania vaatteita lapsille ja ihana teddykompanietin keinupupu. Täällä tuun varmasti jatkossa vierailemaan, kunhan vaan tiiän ostanko pojalle vai tytölle. Tässä Bobon nettikauppa ja mehän siis vierailtiin Salon kivijalkamyymälässä. 

Shoppailujen jälkeen lähdettiin käymään muinaismarkkinoilla. Pienet vanhan ajan markkinat Rikalan mäellä, kauniissa miljöössä. Täältä ostin sappisaippuan, joka on jo kauan pitänyt ostaa, sillä kestovaippojen pesussa ja muidenkin ruoka ym. tahrojen poistoon tän pitäis olla ihan huippujuttu.

Muutama kuva markkinatunnelmasta: 




No käytiinhän me siellä munkki limsallakin :)


Illalla sitten poltin munkin kalorit siivoamalla, mitä sitä muutakaan tekemään lauantai iltana kun on yksin kotona kuin siivota. ;)


sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Reiman tehtaanmyymälässä

Olin eilen siskon ja siskon pikkuisen pojan kanssa Reiman tehtaanmyymälässä ja varastontyhjennysmyynneissä Kankaanpäässä. 


Sieltä tarttui mukaan mukavia edullisia ostoksia. Ja olis varmaan enemmänkin tarttunut, jos olis tiennyt kumpi meidän tuleva vauva on. Mutta ehkä parempi näin. Tehtaanmymälässä oli siis reiman ja tuttan vaatteita myynnissä.


Kokopuku oli kokoa 56cm ja maksoi 7 € ja kolmet housut sai 10 eurolla, ruskeat oli kokoa 50 ja turkoosit kokoa 62cm. 



Topparukkasia sai kolmet kympillä, ostettiin siskon kanssa kimppaan ja mulle tuli siis kahdet kokoa 0 ja 1. Ja nuo toppatöppöset oli puoleen hintaan ja hintaa jäi pikkasen reilu kymppi. 


Villapuku löytyi eurolla ja oli kokoa 74. ja nuo housut myös eurolla ja koko 50. Ei pikkuiselta ainakaan housut lopu kesken. ;)


Ja paras kaikista ostoksista oli nämä ihanat huopikkaat. Normaalihinta niissä on 60€ ja nyt sain ne puoleen hintaan. Koko niissä on 25, eli tovin saa odotella, että pääsevät käyttöön ja täytyy todella toivoa, että tuo koko on sopiva joku talvi pikkuiselle. Mutta ne oli niin ihanat etten voinut niitä sinne jättää. Tarviihan äidillä ja sen pikkuisella, molemmilla, olla huopikkaat.