maanantai 9. kesäkuuta 2014

Vauva kutsut

Minulle ja vauvalleni ja vähän miehellenikin ;) järjestettiin eilen vauva kutsut. Siskoni oli kutsunut pienen porukan tai olihan meitä aika monta viettämässä meillä vauvakutsuja. Hän oli järjestämässä ekaa kertaa vauvakutsuja mulle kun odotin Oliveria, mutta hän syntyi ennen kuin ne olisi ollut ja siinä tilanteessa ei mitään vauvakutsuja enää pidetty. Nyt toisen raskauden aikana hän kysyi, että saako vielä järjestää ne mulle. Minä tahdoin itse mieluummin niin, että järjestetään vasta kun vauva on syntynyt. En enää halunnut ottaa mitään riskiä jos lopputulos ei olisikaan onnellinen. Mutta nyt eilen onnellisesti sai sisko järkätä mulle vauva kutsut.


Vieraat toi jokainen mukanaan herkkuja ja niitä oli paljon. Mä oon koko eilisen siis syönyt kaikkea herkkua yömyöhään saakka ja voin kertoa, että kakkua ja muffinseja on muutama vieläkin jäljellä, eli saan vielä tänäänkin luvalla herkutella. :D


Jokainen vieras sai myös halutessaan tuoda jonkin pienen muistamisen. Jokaisella oli kuitenkin isoja paketteja ja kaikki lahjat oli kyllä niin ihania. En osaa koskaan kiittää tarpeeksi kaikkia eilisestä ja kaikesta siitä mitä me saimme. Oli kyllä ihana ja rentouttava päivä. Eli iso kiitos kaikille jotka eilen meillä oli. <3


Vauva sai paljon vaatteita. Sukanpitimet, kirjoja, vaippoja, peiton, unikaverin ja lahjakortin ozbabyyn.


Hopeisen nallekaulakorun jolla on vaaleanpunainen sydän masussa.


Sukkakimpun, on muuten tosi hauska idea ja kaunis lahja, vaippakakku perinteisempi kiva lahja kanssa viedä. Vaippakakussa oli sophie kirahvi, joka kuvassa on irrotettuna, toy sitterin kanssa. Tuttipurkki, muumimukit, muumikeksit, tupperin syöttölusikat säilytysrasioineen. 
Tulikohan siinä kaikki lueteltua.
Kuvasta puuttuu ne nestemäiset tölkit jotka isi sai, ne kun on jääkaapissa. ;)

Vieraista osa myös toi mukanaan vauvakuvan itsestään ja niitä sitten arvuuteltiin, kuka on missäkin. Kolme tiesi kaikki oikein. :) Ja lopuksi kuva kaikista aikuisina vauvakuvat kädessään. Serkkuni vauva oli juuri syömässä siksi kuvaa on vähän muokattu. ;)


Jokainen vieras oli myös kotona kirjoittanut kirjeen tytölle, jotka laitettiin yhteen rasiaan ja tyttö saa ne ollessaan 18 eli vuonna 2032.

Iso kiitos vielä kerran ihan mahtavista vauvakutsuista. <3

1 kommentti: