maanantai 22. syyskuuta 2014

Meidän suosikki kutsut!

Eilen järjestin ystävilleni Me&i:n kutsut. Ilokseni sain huomata, että moni pääsi paikalle. Iso kiitos, että tulitte! 



Jos kukaan ei nyt vielä oo huomannut niin meidän perheessä tai no oikeestaan tää äiti ja tytär on hurahtanut täysin myös me&i:n vaatteisiin. Ihania kuoseja, värejä, materiaaleja ja laadukkaita vaatteita. Oman vaatekaapin vaatteet suurimmaksi osaksi on juurikin näitä vaatteita, tyttäreltä löytyy sitten muitakin. Mutta koska itse en enää pitkiin aikoihin ole jaksanut kierrellä kaupoissa etsimässä itselleni kivoja vaatteita, niin tämä on kerrassaan mukavaa kun saa omalla tai kaverin sohvalla shoppailla itselleen käyttövaatteet, joista suurin osa menee kyllä juhlissakin. 



Mulla oli eilen oikein mahtavat ja superhyvät kutsut sillä, meillä meni rikki tähtimyynnin taso. Mä oon niin innoissani tästä vieläkin. :D Mä oon ennen vaan haaveillut ja miettinyt et olis siistiä jos joskus sais oikeesti molemmat emännänlahjatasot itselleen ja nyt mulle kävi niin. :) Valitsin ykköstasolta tyynynpäällisen ja kakkostasolta paidan. Emännänlahjoja voi käydä kurkistamassa täältä. Lisäksi tällä kaudella on tullut uutuutena emännälle, että saa valita 1-3 tuotetta -20%. Minä sain siis tällä kertaa valita kolme tuotetta, mulle olis sieltä tulossa penguin top, magig draped dress ja boatneck heart knit. Ja ne jotka haluu tietää et minkä näkösiä nää on niin käykää kurkkaamassa Me&i:n sivuilla. Lisäksi mun tilaukseen lähti myös uutuuksissa ollut velourhame.


Sain myyjältäni vielä ihanan servettipaketin. Nyt on neidin yksivuotissynttäreille servetit valmiina. :) 

Niin ja jos jollain ei ole myyjää täällä Salon seudulla, niin ottakaa yhteyttä muhun sähköpostin kautta, joka löytyy tuolta sivupaneelista, niin mä voin antaa mun myyjän yhteystiedot. Sillä meillä käyvä Miia on ihan tosi ihana!

2 kommenttia:

  1. Ihanat kutsut ja ihanat ihmiset! Ja aivan mahtavat miikkarivaatteet! �� Kiitos kun järjestit!

    -sisko-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun saa välillä järjestää ja tietää, että ihania ihmisiä tulee paikalle. Oli kyllä niin kivat kutsut. Kiva kun tulit sisko. <3

      Poista