perjantai 29. elokuuta 2014

Vihdoinkin ne kastelahjat...

Niin mähän lupasin, että mä teen erillisen postauksen niistä ristiäislahjoista. No nyt mä oon saanut otettua ne kuvat, mitä ilman tää postaus ei olisi mitään. Kastekehys oli kaiverrettavana, joten halusin sen vielä odottaa ennen kuin teen tän postauksen. Tosin sekin on ollut varmaan jo parisen viikkoa täällä kotona. ;)

Mut nyt niihin lahjoihin. En tosiaan osannut kertoa mitä lahjoja pikku murumme olisi tarvinnut. Paitsi olin maininnut, että se ja se olisi kiva. 

Kummeilta tuli se perinteinen kastekehys. Tästä tykkään tosi paljon. Minusta se on ihanin muisto ristiäisistä. Minulla on omanikin vielä tallella, tosin ei esillä missään. Olivian kehykseen tosiaan tarvis varmaan vaihtaa hänen oma kuva vielä, en huomannut ottaa tuota pojan kuvaa pois kuvatessani.


Sekä toinen kehys jonka tahdoin oli riviera maisonin my first year kehys. Tahdoin kehyksen johon saa esille jokaisen kuukauden kuvan ja näin siitä näkee miten vauva on muuttunut kuukausien varrella. Meillä on ollut tapana että otetaan sophie giraffen kanssa aina joka kuukausi kuva, joten kirahvista voi vähän katsoa myös miten pituutta on tullut. Ja tässä kehyksessä on myös vielä niin sanotut mainoskuvat paikallaan. 


Olivia sai myös muumi astiaston, jota olin pyytänyt sekä aterimet. Sekä myös muumijuhlahetki lusikkasetin sekä muumipyyhkeen. 



Nomination korun, jota olin myös itse toivonut. Minusta on ihana idea antaa koru lahjaksi johon voi sitten vuosien varrella keräillä erilaisia paloja. Näin ollen ei jokaiselta tule synttärilahjaksi leluja vaan voi myös tuoda nomination palan, josta jää aikuisuuteen saakka jotakin, koska leluilla ei tule enää aikuisena leikittyä. 





Myös lahjoista löytyi tuo lasinen pikkumyy muna. Ihana koriste Olivian omaan huoneeseen. Pitäisi hommata sinne pari tauluhyllyä, jonne voi näitä ja valokuvakehyksiä laittaa. Sekä paljon rahaa löytyi myös lahjoista. Sekä  teddykompanietin pupukeinu, josta saa myös tuollaisen menopelin, kun taittaa pyörät alle. En malttaisi odottaa, sitä hetkeä kun nään tyttäreni menevän tällä ympäriinsä. Toisaalta toivottavasti pysyy vielä hetken vauvana. :) 


Siinäpä ne lahjat taisi olla, jos en nyt jotain unohtanut. 

2 kommenttia:

  1. Meillä tuo sama kastekehys, kaikilla kolmella :)

    Ihania lahjoja on pikkuprinsessa saanut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tuosta kehyksestä tosi paljon! Mä olen Oliverille kanssa miettinyt että ostaisinko tuon, mutta toisaalta meillä on olohuoneen seinällä taulut lapsista jotka oon tehnyt itse ja niissä on syntymäpäivät ja mitat, kuva ja sitten jalan ja käden jäljet.

      Poista