tiistai 19. helmikuuta 2013

Uudet silmälasit

Löysin kerrankin nopeasti uudet kehykset silmälaseihin. Olivat kolmannet mitä sovitin ja ne vaan oli jotenkin sellaset et tiesin heti et ne olis mun ja sellaiset joista tykkäisin. 
 GLYNS glasses
 Ne olisivat olleet kuvassa näkyvät, kuva lainattu täältä

Totesin vain myyjälle, että saisinko ylös mitkä kehykset ne ovat, koska halusin vielä miettiä hetken. Harmittaa kun en ottanut kuvaa itsestäni ne päässä, no ei kaikkea voi tajuta kun on raskaana. ;) Myyjä sanoikin että kirjoittaa mallin mulle ylös, koska tuossa tilassasi ei kannata kuitenkaan uusia silmälaseja ostaa. Minä taas mietin päässäni, että missä ihmeen tilassa mä nyt mahdan olla, mutta kiltisti vastasin vaan joo. Onneksi myyjä tarkensi tätä mun tilaa ettei se sitten jäänyt arvoitukseksi. Eli tarkoitti sitä että olen raskaana. Miten mun aivot onkin oikeesti niin pehmenneet tän raskauden aikan kun en oikeesti vaan itse saanut päähäni mikä on mun tila, joo no mullahan nykyään muisti on mitä on huomattu on et raskaus vaikuttaa siihenkin. Eli kun on raskaana tai imettää niin ei kannata uusia laseja hommata, jos edellisestä näöntarkastuksesta on aikaa sillä raskaus ja imetys voivat vaikuttaa näköön. Ja mä kun niin olin päättänyt et nyt hommaan uudet kun vanhoilla ei kunnolla näe, niin nyt mun täytyy siis vieläkin muutamia kuukausia odotella. Myyjä kysyikin et koska sinulla on laskettu aika, heinäkuussa, myyjä tokaisee sitten vasta. Niin mähän näytän jo aika valaalta ja monethan on epäilleet et onko siellä vatsassa kaks vai yks. Mut siis siellä on tähän mennessä ollut vain yksi.

Tässä vielä sunnuntailta kuva mun massusta, rv tasan 17.


Kuvassa näkyykin yks mun uusista äityispaidoista jonka lauantaina kävin ostamassa. Lisäksi ostin yhden luumun värisen ihan perusäitiystrikoopaidan, legginsit ja jumppahousut nekin äitiyshousuja.

2 kommenttia:

  1. Ihana masu! <3 En tiennytkään et voi vaikuttaa näköön, mut kyllähän se aivoihin aika paljon vaikuttaa niin tietty miksei samalla sit näköönkin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään tiennyt että voi vaikuttaa, mutta näin tarkemmin ajateltuna niin kyllä se raskaus taitaa aika lailla kaikkeen vaikuttaa. :)

      Poista