maanantai 4. helmikuuta 2013

Karusellikodin taustaa...

Nyt kerron karusellikodin taustoista eli siitä miten karusellikoti syntyi. Olen jo ennenkin siis kirjoitellut blogia, osa onkin käynyt lueskelemassa sitä, mutta nyt tuntui että mansikka-raparperi blogi on jo kulkenut tiensä loppuun ja olisi aika aloittaa uusi blogi. Olin jo kauan miettinyt uutta alkua ja siitä blogissakin kirjoitellut. Mutta oikeaa uutta nimeä en vaan mitenkään keksinyt ja uuden blogin aloittaminen tyssäsi aina siihen. Kunnes rakas ystäväni karnevaalikausi blogin takaa kertoi olevansa niin ihana minulle, että ideoi minulle uuden blogin. Ja siitä kaikki sitten lähti Sonja keksi minun blogille muutamia nimiehdotuksia, joista ehdottomasti paras oli karusellikoti. 



Blogin nimi ja ulkoasu ovat siis ystäväni käsialaa, joten haluan vielä tätäkin kautta kertoa hänellä suuren kiitoksen! Olen niin onnellinen, kun sain apua ja sen vuoksi olen taas uudestaan innostunut bloggaamisesta ja toivon mukaan tämä innostus säilyy. Kaikki jotka eksytte tänne lukemaan tarinointejani, niin kommentoikaa ja kertokaa mielipiteitänne ja ehdotuksia siitä mistä haluatte minun kertovan teille.


2 kommenttia:

  1. Kiitos, että sain tehdä! <3 Mä oon vähintään yhtä innoissani tästä...ellei hetkittäin jopa enemmänkin. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin ylpee tästä uudesta blogista, tästä ei olis tullut näin hienoa ulkoasultaan jos sä et olis tehny tätä. <3 Ärsyttävää vaan kun oli tuossa pari päivää niin kiireistä etten ehtinyt postauksia kirjoittaa, mut riittääpä postauksia pidemmälle kun ei kaikkia heti kerro. :P

      Poista