keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Hoitolaukku

Olen ollut pitkään sitä mieltä ettem tarvitse mitään hoitolaukkua vauvalle. Että siihen tarkoitukseen käy mikä tahansa sopivan kokoinen laukku. No miten mulle taas kävikään?!? Niin no sen sain pidettyä etten halunnut hoitolaukun olevan samaa sarjaa vaunujen kanssa, Hartanin hoitolaukku ei vaan ollut se mun juttu. Mutta kun oon netissä noita lastentarvikekauppojen sivuja selaillut, niin miksi mulle piti käydä taas näin. Eli mähän löysin yhdestä paikasta sitten sen hoitolaukun, jonka mä niin tietty taas tahtoisin. En saa sitä päästäni, oon nyt viikon verran käynyt katselemassa kuvaa siitä ja joka kerta se huutaa mulle et: tilaa mut!!! Mutta kuinka tarpeellinen se hoitolaukku sitten on?!? Kai se olis kätevää et olis aina valmiina ja kun lähtee jonnekkin, niin voi vaan napata se mukaan. Tosin kävishän siks laukuks varmaan ihan mikä laukku vaan, niinkuin aluks olin itsekin suunnitellut. Mutta tää hoitolaukku, voi miksi se vaan tuntuu jotenkin siltä et se on tarkoitettu mulle. :)
Laukku on siis babymel merkkinen ja malli on amanda. Näitä babymel merkkisiä laukkuja on monissa nettiputiikeissa myynnissä, mutta tämän kuvan mukaisen löysin nyt edullisimmin täältä.  

Niin pitäisikö mun tää nyt tilata vai ei?


2 kommenttia:

  1. Tämähän on niin makuasia. :) Mä Kaapon saadessani halusin kapinoida...en "ostanut" hoitolaukkua vaan tilasin vauva-lehden jossa oli tilaajalahjana hoitolaukku. Alkuun sitä käytinkin (siis n. ekan vuoden) aina kyläillessä ja shoppailureissuilla jne. Ja tuntui kätevältä kun on oma alusta ja tavarat mukana yhdes laukussa eikä tarvinnut niitä purkaa pois tai vaihtaa toiseen kassiin. Mutta totta on sekin että se o melkein sama millainen se laukku on kunhan sinne saa kaikki tarvittavat tavarat. :) Joten se millanen ja minkä merkkinen laukku on ja onko se varsinainen hoitolaukku niin on varmaan yhtä monta mielipidettä kun on tulevia/jo olevia äitejä. :) Pääasia o se että on itse tyytyväinen.
    -sisko-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon nyt liian kauan miettinyt, et tilaanko tän vai en. Sillä tuo sivu jonka olen linkittänyt niin sitä ei oo enää siellä. Tylsää, just kun päätin et mä ostan sen makso mitä makso. No nyt täytyy taas uudestaan miettiä....

      Poista