sunnuntai 17. heinäkuuta 2016

Meidän ihanuudet

Tilasin lapsimessuilta meille bugaboo donkeyt. Ja nyt kun ne ovat meillä olleet jo hetken, voin sanoa rakastuvani niihin päivä päivältä vain enemmän. Vielä vuosi sitten ajattelin, että ne ovat ne vaunut joista saan vaan salaa haaveilla, enkä vieläkään aina usko sitä, että ne ihan oikeasti ovat minulla. 
Bugaboo donkeyt ovat mielestäni ihan parhaat jo siksi, että niitä voi tarpeiden mukaan muunnella niin paljon kuin haluaa. Sen lisäksi ne ovat myös työnnettävyydeltään todella kevyet. Ajatus siitä, että vaikka sisarusrattaiden tarve menisi pian ohi, ei minun ole silti pakko luopua näistä on aivan paras. Sillä kun niistä voi kaventaa yhdelle lapselle menevät vaunut. Tosin nyt olen sitä mieltä etten ikinä maailmassa raaski niistä luopua. Mä oon niin rakastunut niihin. Ja niin on myös isosisko. Taitaa olla perinyt äidin vaunuhulluuden. :D 
Näissä on ihanan tilava koppa vauvalle, eikä istuinkaan isosiskolle ole liian ahdas. Ja harmaat kuomut, ne ne vasta kauniit ovatkin. Ostin myös kesäkuomut jos tulee lämpimät ilmat niin saa ne laittaa paikalleen, mutta koska ne niin kuumat kelit sitten oikeen tulee!?! Kesäkuomut ostin vaaleanpunaisina. 

Ollaan nyt muutaman kerran käyty pienillä kävelylenkillä ja täytyy todeta ettei näiden työntäminen ole yhtään raskaampaa kuin yhden lapsen vaunuja työntäminen. Totta kai sen huomaa, että painoa on vähän enemmän kun on kaksi lasta, mutta silti ne kulkevat todella hyvin eikä työntämisestä tule raskasta. Ja testattu on kahteen kertaan pikkulenkki jossa heti alkuun ylämäki ja sen jälkeen vähän loivempi pitkä ylämäki ja tämäkin äiti jaksoi työntää vaikka kunto on niin huono kuin vain ihmisellä voi olla. 
Nyt kun olen niin rakastunut näihin, huomaan samalla, että tulee tarkasteltua, kuunneltua ja katsottua työntäessä, että löytyykö niistä jotakin vikaa. Pelkään koko ajan, että petyn johonkin juttuun vaunuissa, vaikka se onkin ihan naurettavaa. Mutta kai se kuuluu jotenkin vaunuhulluuden kuvaan. :D Mutta nyt olen ainakin ihan supertyytyväinen näihin. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti