tiistai 14. tammikuuta 2014

14. päivä vuonna 2014.

Tää vuosi on tuntunut ihan kivalta, mitä ollaan tähän saakka ehditty elään. Mä sain vajaa viikko sitten kipsin ja tikit pois kädestä. Voi mikä ihana tunne. Tosin aluks kävi kyllä vähän ahdistaa kun oli tottunut et siinä se kipsi on, se kuitenkin ehti keikkuu mukana 5 viikkoa. Nyt pikkuhiljaa täytyy jumpata kättä, arka se vieläkin on ja välillä vähän kipeekin. Mutta metallilevyn ja ruuvien pitäis kyllä pitää ranne ehjänä. Mut kyllä tää on ihan kivaa kun voi käyttää molempia käsiä. Toki oikeaa ei kaikkeen pysty vieläkään käyttämään, mutta joihinkin asioihin kuitenkin. 2,5 viikkoa niin sitten pitäisi olla tältä erää sairaslomat "lomailtu" ja paluu töihin koittaisi. Tosin mulla on aika paljon pitämättömiä lomia, joten vapaapäiviäkin on tulossa. 



Ihanaa mekin saatiin sitä lunta viikonloppuna ja nyt onkin tulleet kovat pakkaset. Mitkä ei tosin mua haittaa, koska mä rakastan pakkasta. Sais vaan tulla vähän enemmän viel lunta, mä niin tahtoisin hiihtämään. Tosin en tiiä onko se viisasta tällä kädellä, mut haaveilen kuitenkin. :)

Viikonloppuna kävi mun rakas ystäväkin moikkaamassa mua. Ja mä sain häneltä ihanan kännykkäpussukan. Sellast mä oon kaivannut jo monta viikkoa, on niin paljon kivempi kun laittaa takin taskuun kännykän et se on pussukan sisällä, kun nuo nykyajan puhelimet ei tykkää yhtään kosteudesta ja nyt kun oli tää koko syksy ja alkutalvi sellast kosteaa niin puhelin hikos aina taskussa ollessaan. Ja on sitä nyt muutenkin mukavampi kantaa hienossa pussukassa. Joten käyttöön tulee. Että iso kiitos siitä! <3



Täällä elellään päivä kerrallaan ja tuntuu ettei oikein juttua riitä tänne blogiin saakka. Joten tääkin vuosi aloitetaan samaan malliin kuin viime vuosi eli aika hiljaista täällä voipi olla. Toivottavasti jossain vaihees kevättä alkais jotain tapahtuu niin, että blogikin pääsis elää vähän kiireisempää aikaa. Toivottavasti jaksatte oottaa sitä aikaa. Vaikka suurimmaks osaks mä tätä kuitenkin itseni vuoksi kirjoitan, niin silti sitä aina miettii, etten teille rakkaille lukijoilleni ole taaskaan mitään saanut tänne rustattua. 

Mutta kaikesta huolimatta kaunista kirpsakkaa tammikuuta! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti