perjantai 3. toukokuuta 2013

Mun täytyy saada...

Mulle on tullut ihan kamala himo mansikkajäätelöön. Se voi olla tuutti, puikko tai litran jäätelöä, kunhan on mansikkaa. Mä näin jopa viime yönä unta mansikkajätskistä. Olin käynyt ostamassa vääriä mansikkatuutteja ja maksanut niistä vaikka kuinka paljon ja viereisessä kaupassa oli paljon halvemmalla. ;)

 Mulle ei oo koko raskauden aikana tullut mitään muuta näin suurta himoa kuin tämä. No joo oon mä himoinnut pakaste mansikoita ja mustikoita, niitä kulhoon hetkeks lämpiämään mikroon ja puoliks jäisinä oon syönyt ilman sokeria. Eli paljon parempi vaihtoehto kuin tuo jäätelö jossa kuitenkin on vähän sokeriakin. Mutta kun nyt kuitenkin 1,5 viikon päästä alkaa kesäloma, niin pakkohan sitä on harjoitella lomaa varten jäätelön syöntiä. Ihan niinkuin en osais muka jäätelöä syödä. ;) Voisin vetää litra tolkulla. :D

Pingviini, Mansikka jäätelöKuva valion sivuilta.

Meidän lähikaupassa myydään mansikka pingviini tuutteja vain yksittäiskappaleina ei sellaisessa kuuden laatikossa ja menin sitten ostamaan sen rainbow kuuden mansikkatuutin laatikon. Ja siitä kun himo ei mene kunnolla ohi koska siinä on puolet vaniljajäätelöä niin ei tule tarpeeksi mansikan makua mun mansikkajäätelöhimon mieleen. 


Oikein ihanaa mansikkajäätelöistä viikonloppua kaikille! :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti