maanantai 8. kesäkuuta 2015

Uutta äidille

Mä sain viime perjantaina uuden puhelimen. Nyt tämä äiti siis opettelee käyttämään ihan erilaista mihin on tottunut. Se tuttu ja turvallinen nokia kun vaihtui sonyn puhelimeen. Näin kolmen päivän jälkeen voin sanoa, että olen tyytyväinen päätökseen. 


 Olen aina halunnut puhelimelta kaksi asiaa sillä voi soittaa ja lähettää viestejä. Mutta nyt jotenkin nykyaikana kuitenkin aloin kaipaamaan vähän jotain muutakin kuin sitä edullisinta vaihtoehtoa, jolla voi soittaa ja viestittää ja sillä saa vain surkeita kuvia. Yleensä vain se känny on saatavilla kun on jossain ja harmittaa kun kuvat ovat ihan suttuisia. Nyt ei enää tarvitse ottaa suttuisia kuvia kännyllä sillä tällä saa mielestäni tosi hyviä kuvia. Tosin ensin pitää oikeasti oppia miten ne hyvät kuvat otetaan. :) Ja koska mulla on aina ollut se surkea kamera puhelimessa niin enpä ole halunnut liittyä edes instagramiin. Mutta nyt sinnekkin tämä äiti on uskaltautunut liittyä, osa on jo varmaan huomannutkin. Vielä kun tää äiti vaan pääsis sisälle siihenkin. ;) Taidan olla vähän sellanen hitaasti lämpenevä näille uusille jutuille. Hah, nyt siellä joku nauraa uusille jutuille. :D Eli siis mulla vaan kestää vähäsen tulla mukaan näihin kaikkiin juttuihin. Mutta nyt yritetään parhaimmalla tavalla. Ja hei, tälle kalkkikselle voi laittaa vinkkejä, jotta mustakin tulis vähän modernimpi maalaistollo. :D

2 kommenttia:

  1. Minä ostin toukokuussa Sonyn. Olen ollut tosi tyytyväinen. Nokialaisia tuli käytettyä vuodesta -97. Ja Instagram on ihan mun suosikki. Blogisi vaikuttaa sen verran kiinnostavalta, että taidan jäädä lukijaksi. Ihanaa kesää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kyllä tykkään tosi paljon tosta puhelimesta, tosin sitä tulee vähän liikaa nyt näprättyä, koko ajan. ;) No eiköhän se uutuuden viehtätys jossain vaiheessa mee ohi. :D Mä vielä opettelen tuota instagramin käyttöä, jospa mä oppisin siihen. :) Kivaa saada uusi lukija matkaan! Tervetuloa ja ihana kesää myös sulle! Kävin vastaviereilulla blogissasi, sain itsekin yhden uuden blogin lukulistalle. :)

      Poista