perjantai 18. lokakuuta 2013

Ihana yllätys!!!

Olen täällä vieläkin ihan yllättyneenä. Rakas ystäväni tuli käymään miehensä kanssa. En ollut yhtään osannut ajatella, että he tulisivat. Voi miten ihanaa! Paras yllätys pitkiin aikoihin. Kiitos paljon ihana ystäväni! En edes osannut sanoa mitään järkevää, kun olin niin häkeltynyt. Mutta tosi ihanaa kun tulitte käymään tässä. Tämä piristi perjantai iltani ja töiden jälkeinen väsymys ei enää tunnu yhtään pahalta. :) Voi miten iloinen saan olla siitä, että minulla on ihania ystäviä.

Nyt minulla on viikonlopuksi ihanaa luettavaa. Tuota lehteä oonkin viime aikoina kaupassa katsonut moneen otteeseen ja meinannut ostaa, mutta en vielä ollut raaskinnut, nyt sain sen. Ja suklaata lukemisen seuraksi, nam! 


 Sain vielä uuden muumi seikkailu muutto-sarjan mukin ja nyt oon sen onnellinen omistaja, miten ihana se onkaan nyt kun näkee oikein läheltä sen. <3



Ihanaa perjantai iltaa kaikille muillekkin! 

Minulla on ainakin nyt ihana perjantai ilta. :)

4 kommenttia:

  1. Ihana ylläri! :) mukavaa perjantai-iltaa myös täältä toivotellaan. :) <3
    -sisko-

    VastaaPoista
  2. Hauska kun päästiin yllättämään! Pitihän sitä jotain keksiä kun itse sai silloin viime viikolla kivan paketin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätykset on kyllä aina kivoja. :) Nyt täytyy vissiin alkaa suunnitelemaan uutta, mutta siinä menee varmaan aika paljon aikaa kun sen verran huono oon noiden yllätysten suunnittelusssa!

      Poista