maanantai 19. maaliskuuta 2018

Ystävämme pupu

Meille muutti vähän ennen joulua kotiimme valloittava pupu. Tämä pupu tuo eniten iloa pimeinä aikoina, mutta sulostuttaa hän olemassa olollaan myös valoisaan aikaan. Meille siis muutti kuuluisa Joseph pupu.
Minä olin tovin miehelleni tästä pupusta jutellut ja kertonut kuinka kovasti sitä haluaisin. Niinpä hän sen oli minulle tilannut ja hän meille saapui. 
Aluksi olin ajatellut häntä lastenhuoneeseen yövaloksi, mutta tämä valaisee kyllä sen verran paljon, etttei se siihen käyttöön ole sopiva meillä. Ensin aluksi hän oli aika kauan meidän vitriinin päällä, mutta nyt hän on muuttanut kaiuttimen päälle, niin että valaisee kivasti jos vaikka yöllä pitää käydä vessassa. Olen suunnitellut hänelle omaa kotia eli siis talohyllyä seinälle. Mutta miehelläni on vähänkin liian suuri tuo työlista kotona, joten hetki pitää odottaa, että uskallan vaatia häntä sen tekemään. :)

Joseph pupu on kyllä melkeinpä suloisin sisustusjuttu mitä meiltä löytyy. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti