perjantai 3. helmikuuta 2017

Tää olis nyt niinku neljä vee!!!

Neljä vuotta sitten aloin kirjoittaa karusellikotia, siis NELJÄ vuotta sitten. Miten siitä muka on niin pitkä aika, mutta toisaalta niin lyhyt. 

Blogista ei tullut sitä mitä piti, mutta kyllä täällä vissiin joku käy näitä juttuja lukemassa ja on käynyt koko tän neljän vuoden ajan. :D 
Kiitos <3
Mun piti alkuvuoden jälkeen aloittaa kirjoittaa vaikka ja mitä mistä mä tahtoisin kirjoittaa, mutta sitten mä taas aina mietin et mitä mä oikeen haluun avautuu tänne kaikesta. No voin kertoo hei, etten mä ihan kaikkea kerro. Mut silti välillä raotan sitä sisintäni teillekkin. Kai se sit on ihan ok, ainakin välillä. :) 

Mulla on vaan tällä hetkellä teknisiä ongelmia mun kuvien kanssa ja siks muutama postaus jonka olisin halunut tehdä roikkuu edelleen tekemättä. No mutta jospa mä saisin tän asian korjattua jossain vaiheessa. Paitsi ensi viikolla alkaa taas ihanat kiireet, kun Silverjunglen kevät/kesä mallisto julkaistaan ja mä pääsen esitteleen niitä taas ihanille tyypeille. <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti