perjantai 14. elokuuta 2015

Se paluu arkeen ja töihin

Nyt on palattu kesän ja mammalomien jälkeen arkeen ja työt aloitettu. Onnea on työ kotona. Enhän minä tuota omaa pientä millään raaskisi minnekkään muualle viedäkään hoitoon. Neiti on ottanut ihmeen hyvin tämän hoitoarjen. Toki päivät ovat vielä olleet kaikilla lapsilla lyhyitä. Mutta ei sellaisia mitään megasuuria raivareita ole tullut vaikka äidin joutuukin muiden kanssa jakamaan, pientä mustasukkaisuutta nyt välillä tietenkin on ollut havaittavissa. 


Neiti oppi ihan ykskaks syömään itse kun äiti ei vaan yksinkertaisesti ehdi aina syöttämään. Mutta taitavasti se sujuukin neidiltä itseltään, joten kyllä tässä töiden aloittamisessa on jotakin hyvääkin. Vaikka itseä välillä aamulla väsyttää, niin huomaan että kun hoitolapset tulevat on itsellä energiaa ja onkin oikeasti mukavaa tehdä töitä. On ilo kun on saanut työkseen työpaikan jossa viihtyy. Minä kun en ole niitä päiväkoti ihmisiä oikeen koskaan ollut, katsotaan jos sen aika joskus tulee, mutta just nyt mä nautin kun saan olla kotona perhepäivähoitajana. 


Ensi viikolla starttaa rakas harrastukseni, kun Silverjunglen syysmallisto ilmestyy keskiviikkona. Eilen meillä olikin kick off ja voi miten mä odotan et mä pääsen esittelemään niitä ihanuuksia taas. Meinaan niitä on ja monta. :) Toimin siis Silverjunglen kotimyyjänä perhepäivähoitajan työn lisäksi. Se on mukavaa vastapainoa päätyölle, pääsee välillä pois kotoa ja tytöllekin tekee hyvää kun äiti ei ole aina kotona ja välillä saa olla vain isin kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti