maanantai 27. toukokuuta 2013

Pikkuiset vaatteet

Nyt on aika lailla kaikki pikkuiset vaatteet pesty. Enää kestovaipat ja sitten olis kaikki pestyinä. Tätä urakkaa auttoi aika paljon siskoni, joka on tuonut kaikki omalle pojalle jääneet pienet vaatteet pestyinä minulle. Siskon poika kun syntyi hyvin juuri tammikun lopulla, niin ehtii juuri tuomaan pieneksi jääneet vaatteet mulle. Mun ei oo oikeestaan tarvinnut kuin kaksi koneellista pestä ja sitten on ne vaipat vielä. En mä sitten ollutkaan niin hirveesti mitään vaatteita itse ostellut vaikka niin luulin, vähän käytettynä ja sitten vähän uusia. Mutta ihan tarpeeksi tuolla lipaston laatikossa alkaa vaatteita olemaan. Tosin jos tämä on tyttö niin mekkoja ei oo yhtään, vain muutama tais olla korkeintaan viisi tyttömäistä bodya. Mutta onhan ne kaupat olemassa kun tämä on syntynytkin niin voi sitten hamstrata tyttöjen vaatteita jos tämä vauveli on tyttö.


Kuvassa on kaksi telinenettä ja etummaisessa telineessä on vaatteet jotka on ostettu tai saatu käytettynä ja takimmaisessa on ne jotka olen ostanut. Kuvasta on vähän huono vertailla, mutta aika lailla tuo takana oleva teline ammottaa tyhjyyttä, kun taas edessä olevassa oli ihan vieretysten ja vielä tuossa sivuosassakin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti