sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Sunnuntai

Tänään ollaan oltu oikein urakalla pihalla!

Nyt on tuijien alta heinät revitty, kiitos miehelleni. Mäntyjen alta haravoitu ja vähän siistitty turhia oksia. 

Grillattu ekaa kertaa tänä vuonna, hyvin hyvin epäterveellistä makkaraa. Maissiakin mun olis tehnyt mieli, mutta sitä ei kotona ollut, ens kerralla sitten. 

Tänään oli ihanan lämmin kevätpäivä, auringon paistaessa oli pihalla suorastaan kuuma kun touhuili samalla. 

Nyt kyllä väsyttää ison happimäärän jälkeen sekä erittäin huonosti nukutun yön jäljiltä. Mulla tuo selkä alkaa olemaan aikast kipeä. Sekä nukkuminen alkaa olemaan tuskaa, sillä mulle kun tuo kyljellään nukkuminen on aina ollut tuskaa. Tällä hetkellähän mä en saisi enää nukkua muuta kuin vasemmalla tai oikealla kyljellä ja se tuo kyllä haastetta nukkumiseen. Minähän olen aina nukkunut yöni mahallaan, se piti lopettaa jo alkuvuodesta. Opin nukkumaan niin, että olen hetken kyljellään ja sitten selällään ja vaihtelin sopivin aikavälein. No nyt kun ollaan jo viikoilla 28, niin se selällään nukkuminenkin on kielletty. Yöt on hyvin tuskaisia, sillä kyljellään kun nukun alkaa minun jalat särkeä ja minkäänlaiset tyyny viritelmät ei tähän auta. Olen nyt muutamana yönä nukkunut 5-15 minuutin pätkiä ja yleensä vasta neljän jälkeen yöllä saan nukutuksi vähän pidempään, koska silloin väsymys on jo hyvin suuri. Onneksi nuo pienet unen pätkätkin ovat auttaneet ja olen saanut levättyä joten päivät olen suht hyvin silti jaksanut. Nyt tuon jalkasäryn lisäksi on tullut kamala selkäsärky. Viime yönä monen tunnin tuskailujen jälkeen kävin laittamassa tukivyön ja luulinkin, että sain jo pitkän unenpätkän sen avulla ennen kuin alkoi taas tuntumaan oikein pahalta. Mutta kelloa kun katsoin niin oli vasta 10 minuuttia kulunut edellisestä katsomisesta. No ehkä nämä jalka- ja selkäsäryt ovat kaiken vaivan arvoinen. Saanhan ihanan kullannupun palkinnoksi. <3 

Nyt loppuu valitus ja muutama kuva tältä päivältä. :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti